Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Frakt og levering

Hvor mye koster frakt ?

Pakkene våre sendes med Posten / Bring. Du kan velge mellom fire leveringsmåter:

1. Hentes på lager:

  • Fri frak.
  • Hentes på Bekkaelva 69, 7260 Sistranda

2. Pakke i postkassen:

  • Fast fraktpris 69 kr.

3. Pakke til hentested:

  • Fast fraktpris 89 kr.
  • Fri frakt på bestillinger over 1200 kr.

4. Pakke på døren:

  • Fast fraktpris 129 kr.
  • Fast frakt 60 kr. på bestillinger over 1200 kr.

Hvor lang tid tar levering ?

Pakkene våre sendes med Posten / Bring. Du kan velge mellom fire leveringsmåter:

1. Hentes på lager:

  • Er et godt alternativ for deg som ønsker å hente varen snarest mulig.
  • Hentes på Bekkaelva 69, 7260 Sistranda.
  •  
  • Din ordre blir behandlet så snart som mulig, senest innen 24 timer.
  •  
  • Du får en SMS og / eller e-post fra nettbutikken når ordren er klar, og du kan hente varen(e).
  •  
  • Ordren må hentes innen 5 virkedager etter at du mottak SMS og / eller e-post.

2. Pakke i postkassen:

  • Leveringstid 2-5 virkedager.
  •  
  • Pakken sendes til ditt postkassen.
  •  
  • Du blir varslet på SMS og / eller e-post når pakken har kommet til postkassen.

3. Pakke til hentested:

  • Leveringstid 2-5 virkedager.
  • Velg ditt eget hentested når du setter din bestilling.
  • Pakken leveres til ditt valgte hentested.
  • Du blir varslet på SMS og/eller e-post når pakken har kommet til hentested.
  • Hentefristen for alle pakker er 7 dager. Fysisk påminnelse blir sendt ut til mottaker etter 5 dager. Pakker som ikke hentes innen fristen sendes i retur.

4. Pakke på døren:

  • Leveringstid 3-5 virkedager.

  • Posten leverer pakker hjem på døren mellom kl. 17 og 21 i byer og tettsteder. På leveringsdagen får du SMS om forventet ankomst med et kortere tidsvindu. I resten av landet skjer leveringen mellom kl. 08 og 17.

  • Merk døren din med navn. Når vi skal sette igjen en pakke foran døren din, må den være merket med ditt navn. Kjøp et skilt  eller lag ett selv!

 

Bestilling

Kan jeg legge inn bestilling via telefon eller e-post ?

  • Nei, vi tar dessverre ikke imot bestillinger over telefon eller e-post. Betalingsopplysninger og kjøpsbetingelser må godkjennes på nett av kunde.

Hvordan vet jeg at min ordre har gått igjennom ?

  • Du får ordrebekreftelse på e-post når ordren din er godkjent. Når varen(e) er pakket og sendt fra vårt lager, får du en ny e-post med utsendingsbekreftelse.
  • NB! Noen bekreftelser kan havne i søppelpost i e-postprogrammet ditt. Sjekk gjerne godt der om du ikke har mottatt din bekreftelse.

Jeg har bestilt, men ikke mottatt ordrebekreftelse ?

  • Sjekk om du har skrevet inn korrekt e-postadresse.
  • Sjekk søppelpost/spamfilter.
  • Sjekk bankonto eller Klarna om eventuelle transaksjoner.

Kan jeg kansellere eller endre en ordre ?

  • Hvis du angrer din bestilling eller oppdager at du har bestilt feil, kontakt oss på post@modesar.no
  • Har du mottatt utsendingsbekreftelse på e-post, er det dessverre for sent å gjøre endringer da din pakke er klargjort for utsending og på vei til deg.

Er bestillingen min sendt/klargjort ?

  • Vi sender deg en e-post og / eller SMS når pakken din er sendt eller er klargjort for henting på lager.

Bestillingen min er klargjort i lageret. Når må jeg hente bestillingen min?

  • Bestillingen bør hentes i lageret innen 5 arbeidsdager.

Betaling

Hvilke betalingsmuligheter har jeg ved netthandel ?

Hos Modesar benytter vi sikre betalingsløsninger og dine opplysninger vil alltid være beskyttet.

1. Betaling med Vipps:

  • Vipps er en enkel og trygg måte å betale på. For å betale, legger du inn ditt mobilnummer og får et varsel fra Vipps på din mobil.Åpne varselet og bekreft betaling i  din Vipps-app. Les mer om Vipps her.

2. Betaling med Klarna:

  • Modesar har et samarbeid med Klarna som leverer en sikker og trygg betalingsløsning.